Znakowanie odzieży

Do promowania prowadzonej działalności w największym stopniu przyczynia się rzetelne wykonywanie zawodu każdego dnia. Uzupełnij to o profesjonalnie wykonaną identyfikację odzieży, a uzyskasz jeszcze lepsze rezultaty. W EGO BHP służymy radą we wszystkich związanych z tą kwestią sprawach: od zgrzewanych logotypów w pojedynczych ilościach, po indywidualnie realizowane hafty według dostarczonych przez klienta wzorów. Wszystko to, byś Ty i Twoja firma mogli prezentować się jeszcze lepiej.



LOGOTYPY DRUKOWANE

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu gwarantujemy wysoką jakość nadruków w szerokim zakresie rozmiarów i kolorów. Służymy pomocą przy doborze techniki druku - sitodruk, bądź termodruk - najlepiej dostosowanej do poszczególnych typów odzieży jak i potrzeb Twojej firmy. W ramach realizacji zamówień zapewniamy opracowanie projektu graficznego do druku w oparciu o przekazany wzór, przygotowanie matryc, klisz oraz wizualizacji do akceptacji przed drukiem. Do dokładnej wyceny potrzebujemy: wzoru loga, określenia ilości oraz miejsca nadruku, a także typu odzieży i rodzaju materiału z jakiego jest wykonana.

Snickers logo


SITODRUK
Do znakowania firmowym logotypem większych ilości koszulek, bluz bawełnianych, kamizelek ostrzegawczych, czy toreb bawełnianych najlepiej nadaje się sitodruk. Na cenę mają tu wpływ przede wszystkim ilość kolorów, format oraz liczba wykonywanych nadruków. W zależności od wielkości zamówienia wyróżniamy cztery przedziały ilościowe decydujące o cenie:

  • do 24 sztuk (najwyższa cena)
  • od 25 do 50 sztuk
  • od 51 do 100 sztuk
  • od 101 sztuk (najniższa cena)

W przypadku ilości kolorów i formatu sitodruku wyróżniamy siedem opcji cenowych:

  • nadruk mały do 10 cm x 9 cm, jeden kolor (najniższa cena)
  • nadruk mały, dwa kolory
  • nadruk mały, trzy kolory
  • nadruk duży w formacie do A4, 1 kolor
  • nadruk duży, 2 kolory
  • nadruk duży 3 kolory
  • nadruk duży 4 kolory (najwyższa cena)

 

TERMODRUK
Do znakowania bluz roboczych, spodni roboczych, kurtek, bluz ocieplanych, płaszczy, czapek, kamizelek i t-shirtów doskonale sprawdza się termodruk. Jest to technika wykorzystywana zwłaszcza przy małych, nawet pojedynczych zamówieniach. W jej przypadku o cenie decyduje ilość kolorów oraz wielkość nadruku. W zależności od formatu wyróżniamy dwie opcje:

  • do 10 cm x 9 cm
  • do 28 cm x 9 cm

W przypadku kolorów dostępnych jest pięć przedziałów cenowych:

  • 1 kolor (najniższa cena)
  • wersja odblaskowa
  • 2 kolory
  • 3 kolory
  • druk wielokolorowy (najwyższa cena)



LOGOTYPY HAFTOWANE

Dobrze wykonany haft jest bardzo elegancką formą promocji. Należy jednak pamiętać, że słowa lub symbole o wielkości poniżej 5 mm mogą być trudne do odczytania. Nasze hafty zapewniają jakość każdego szwu, nadając ubraniu nowy wygląd, który pozwoli Ci wyróżnić się w każdej sytuacji. Stosowane przez nas wysokiej jakości nici, gwarantują widoczność logotypu przez długi czas. Technika haftu polecana jest szczególnie przy znakowaniu polarów, w których przypadku pozostałe metody nie do końca się sprawdzają, z racji na strukturę materiału. Niemniej jednak świetnie sprawdzi się także na t-shirtach, bluzach, spodniach, czapkach i pozostałych typach odzieży. Jedynie w przypadku ubrań wodoodpornych lub wodoszczelnych wykonywanie haftu może w pewnym stopniu naruszyć ochronną powłokę, w związku z czym nie jest metodą polecaną. Cena haftu zależna jest przede wszystkim od jego rozmiaru i gęstości wypełnienia treścią, a także od wielkości zamówienia. Nie ma na nią wpływu ilość kolorów. Wyceny każdorazowo dokonujemy w sposób indywidualny na podstawie przekazanego nam wzoru.

Snickers logo 2


Znakowanie odzieży

Stwórz jednolitą identyfikację. Ty i Twoi współpracownicy to najlepszy budulec Waszej marki. 

Razem możecie bez trudu kreować wyraźną identyfikację wizualną, zajmując się po prostu tym, co robicie najlepiej: pracując. Służymy radą i pomocą we wszelkich powiązanych z tym tematem kwestiach: od logotypów zgrzewanych po projektowane na zamówienie hafty. Wszystko to ułatwi Ci godne zaprezentowanie tego, co masz do zaoferowania.